Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Har i pr?vet den nye test HB, med paidplugins som eAuctions?
I s? fald hvad syntes i om det. Jeg syntes faktisk at det er skidt, i hvert fald n?r folk misbruger det til at voldtage hele auction house.
Brug det med omtanke, jeg t?ver ikke med at sende reports afsted og kender mange bottere med samme syn p? det.
Ved det ikke, jeg kan nu bedst lide at styre min auctions selv, da der er en risiko for den fucker up. Har ikke l?st s? detaljeret omkring den, men jeg har en decideret bank char, s? hvis den skulle virke skulle den f?rst logge ud, logge ind p? bank char, s?tte ting p? ah og logge ud igen, for at g? tilbage at farme. S? kan jeg nu godt bruge de 10-15 min. det nu tager at g?re det manuelt
Jeg har aldrig brugt nogle plugins til at styre AH.. Har gjort det manuelt siden de tidlige glider-dage.. Det virker for mig, s? der er sgu ingen grund til at ?ndre p? det
tja det har du s? ret i men det er jo stort set det samme med bots du kunne grinde herbs/ores men du gidder ikke du kunne manualt bruge AH men hvofor dog det hvis du er p? arbejde/skole/ude med venner
Skal vi ikke lave en officel bot dag, hvor vi alle m?des et sted og hygger og m?ske udveksler nogle id?er? Danmark er jo s?dan et lille hyggeligt land! (K?benhavn!)
ja klovn vi keder os alle hell jeg har enda k?bt fler spil en jeg normalt g?r for at bruge den tid f?r cata...btw nu hvor vi snakker om cata hvad er jeres plan for cata relese jeg har t?nkt mig at k?be 3 pizzaer masser af sprite og snacks og side med min guildis og game i 24 timer
CATACLYSME!!!! W00T!!! mand! jeg kan ikke vendte! jeg skal bare side og game 24hr med snacks og guildies mand det bliver s? fucking fedt!kun 27 timer tilbage!!