What's new
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Visit Resources
  • Visit Downloads
  • Visit Portal
RebornBuddy Forums

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

The Danish Topic

ROFL!!!
wtf sendte de l?rlingen eller hvad?!?!? Det m? bare ikke ske!
H?ber at I f?r en kl?kkelig rabat de n?ste mange m?neder!
Ja det sq vi meget gerne. Det er dybt godnat det der er sket denne gang.
Vi venter dog lige til vi er k?rende igen med at r?be alt for meget af dem.

fuck ja savner at kunne se NFL, har miste min k?re zulu :( nogen af jer der kender et andet godt sted at se det via stream??

dr 1 er helt d?dt, det er sj?ldent der er noget godt p? kanalen :b og jeg ved ikke med mmowned, syntes det er underligt det er har v?ret nede nogle dage :/

Ved godt det her har v?ret oppe i en anden tr?d, men ikke i den danske:

Botter I for personal use eller commercial use? Alts? s?lger I det I botter eller spiller i det selv osv.?

Personligt botter jeg kun for personal use.

Ved godt det her har v?ret oppe i en anden tr?d, men ikke i den danske:

Botter I for personal use eller commercial use? Alts? s?lger I det I botter eller spiller i det selv osv.?

Personligt botter jeg kun for personal use.

lidt begge dele er jo altid godt at f? lidt flere penge ;)

hvor s?lger i jeres accounts osv. for der hvor jeg finder steder der s?lger det ikke s?rlig godt i min mening , da det n?sten koster 500 kr bare at lave en account :/

hmm randyrun synes jeg giver en god pris men er sv?re at komme i kontakt med men ellers igsale.com, hvad med dig

er der overhoved penge i gold mere ? :O

som sagt ikke mange med minder man finder en god k?ber, men det er ikke lige s? nemt som det lyder, eller f?r men mellem 1-4$ per k guld og er man heldig kan man f? 3€ for 1000g men har jeg kun pr?vet et par gange

Back