Helpinghand
Member
det er helt vildt jo, det er n?sten ligemeget nu om dage xD
hmm randyrun synes jeg giver en god pris men er sv?re at komme i kontakt med men ellers igsale.com, hvad med dig
Jeremy: hi stefan
Jeremy: how may i help you?
Stefan: Hello
Stefan: Do you buy WoW gold on EU servers?
Jeremy: no we do not buy gold
Stefan: not at all? I heard you some times buy gold
Jeremy: no we have our own pool of suppliers
RandyRun:
Damn![]()
som jeg sagde men skal v?re heldig for at komme ind![]()
S? vidt jeg ved, kommer det ikke p? Zulu. Det sendes p? TV2SPORT kl. 18.50 samt p? TV3+ kl. ca 22.00 - og s? selvf?lgelig langt ud p? natten. Og det kan ses her: http://www.myp2p.eufuck ja savner at kunne se NFL, har miste min k?re zulunogen af jer der kender et andet godt sted at se det via stream??
S? er man fandme heldiger man heldig kan man f? 3? for 1000g men har jeg kun pr?vet et par gange
Det var l?kkert pre-tbc da guld solgte for 25USD for 1000 guld. AH var der ogs? s? man tjente nemt mange guld. Med bots var indkomsten dog ikke s?rlig stor da mats jo ikke solgte for s?rlig meget. FOlk syntes jo at 10000g var fuldst?ndig vildt den gang..hehe ja derfor man skal op i 9+bot f?r man f?r noget ud af det..... hvorfor var man s? dum og ung at man kun brugte sin glider til komme op i lvl og ikke til at fame guld den gang prisen var 15-20$ per k (pog kursen den gang var 9-11$ per 100ddk og man kunne f? mellem 1000 og 1500g per dag, se det havde v?ret sjove tider
p? 8 timer farmet jeg (i stacks)
16:adamantite
6 fel iron
2 eternium
1 (20) primal earth
hvad syntes i om den h?st?
p.s fik kun 2-3 timers s?vn pga jeg ikke vidste om botten ville side fast eller d? men den har gjort et godt job![]()
Jeg bruger ikke GB, men derimod en privat farming bot som farmer under jorden. Det g?r at jeg farmer Isle of quel..... hvor jeg f?r en god del khoriumtja jeg farmet i outland for at f? fat i noget khorium til min mate der er i gang med at lave den epic helikopter anyways har du nogle links til en god khorium farming rute?
Hvis det er i K?benhavn omr?det s? er jeg frisk![]()