farm vandaag hardcore dan, want morgen is er een patch en moet je perse bij 200 artifacts solven
haha, was je je login info vergeten prutser :-D
Mooi he met dat verhaal je shop account aan je forum account verbinden.
Nog steeds geen antwoord gehad op de vraag, alleen maar speculaties.
Ik weet bijna zeker dat ze het tegen je gaan gebruiken.
Ik heb experimental stuck nu uit en dat loopt 80x beter
Ik gebruik in de regel enkel de stable versies en niet de beta`s.
Hartelijk dank voor je feedback panyama.
haha, was je je login info vergeten prutser :-D
Mooi he met dat verhaal je shop account aan je forum account verbinden.
Nog steeds geen antwoord gehad op de vraag, alleen maar speculaties.
Ik weet bijna zeker dat ze het tegen je gaan gebruiken.
als je het zelfde password heb dan de forum voor ook je bot verander ze allebei dat werkte voor mij en je moet je bot account pasword invoeren en dan saven toen werkte het voor mij![]()
life is unfair, maar ja... aangezien ik genoeg gold heb en niet weet wat ik ermee moet, kan ik wat tijd steken in archeology... heb al tot 15 maanden van nu playtime op mijn account
farm vandaag hardcore dan, want morgen is er een patch en moet je perse bij 200 artifacts solven
Hehe, heb ook teveel goldKan niet wachten tot gdkp runs, kan ik mijn toons een beetje gearen.
Is 200 de hard cap of kan je er ook boven zitten na de patch?
Ja, zo'n vermoeden heb ik dus ook.
En zolang ik daar geen antwoord op heb gekregen doe is het dus niet.
Ik heb betaald voor de bot. Als ik me hier op het forum misdraag mag dat niet leiden tot een botverbod![]()
nice zojuist op me priest, Tyrande's Favorite Doll trinket gekregen!
Gz, heb hem ook, maar vind het echt een tering dingMaar dat komt omdat ik nooit die "use" gebruik hehe.
Trinket is ballen. Ik heb 'm ook, en gebruik m alleen voor de trinketslot achievement
Vind de return te weinig voor de CD tijd (net als die 10K HP trinkets op 3 minuten CD, waardeloos).
Dus ik gebruik gewoon heroic trinkets, die zijn imho beter.