What's new
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Visit Resources
  • Visit Downloads
  • Visit Portal
RebornBuddy Forums

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

The Dutch Topic

Tijd dat je eens wat afmaakt. Dan krijg je er ook voor betaald voor de verandering :P

En trouwens. Die bot die in vijvertjes vist doet het hier prima hoor na wat aanpassingen.
Ik heb geen problemen met dat ding. Doet wat ie moet doen met de profielen waarmee je kunt vliegen.

En wat is het toch weer grappig met het team hier.
Ze releasen een testrelease die van geen kanten klopt, maar er komt geen fix achteraan :P
Typisch...

En voor de lach een comment op het glider forum:
Wouldn't mind Glider kidnapping Raphus... probably the only good dev working for the "competition".
en ook
Dont think there will be much of a competition if glider comes back to be honest. The latest release of HB made me realise that. It's terrible. The pathing is completely screwed. May as well just run around yelling "I'm a bot"

Last edited:
klopt klopt en klopt, en ja ik ben zwart so be it, nothing to change about it.

Jongens bent 78,5 en klaar met questen so far weet iemand nog een goed grinding profiel t/m de 80?

Ik lijk wel jarig met al die nieuwe posts in de dutch topic!

Inderdaad het lijkt zo.
Maar als het echt zo was, dan had er ook wel een zeer goed werkende HB geweest.
Met andere woorden, je bent voorlopig nog niet jarig :P

En m.b.t. tot kick's profielen. Ze zijn goed, maar de meeste reports zijn ook op die profielen gekomen.
Ik zou de moeite even nemen en zelf een profiel in elkaar steken in een rustig gebied.

is er ook een buddyprawl voor Gatherbuddy of wa? in de nabije toekomst als hb + gb 1 worden zeker pas?

is er ook een buddyprawl voor Gatherbuddy of wa? in de nabije toekomst als hb + gb 1 worden zeker pas?

en toen werdt je wakker! downlaod de laatste HB met Gatherbuddy erin gebouwt en je kan buddyprowl plugin enabled = win = wat jij wilt = e-peen! regel nou maa the Party.

En m.b.t. tot kick's profielen. Ze zijn goed, maar de meeste reports zijn ook op die profielen gekomen.
Ik zou de moeite even nemen en zelf een profiel in elkaar steken in een rustig gebied.

Idd maar even gedaan ;).

Inderdaad het lijkt zo.
klopt, maar meeste profielen die hij maakt vraagt hij dingen aan Synik, dus vindt ik het min of meer al jammer. laatst had ik wat tags nodig van de nieuwe hb vroeg ik het aan kickazz en synik en synik kwam meteen aan kakken dat kickazz alles kwam vragen, lekkere profile maker dan of wat..

mja en een grind profiel is kwa opzet bijna altijd het zelfde, op de hotspots na en lvl :D.

Ik gebruik altijd me default layout er voor met nieuwen hotspot er in.

klopt, maar meeste profielen die hij maakt vraagt hij dingen aan Synik, dus vindt ik het min of meer al jammer. laatst had ik wat tags nodig van de nieuwe hb vroeg ik het aan kickazz en synik en synik kwam meteen aan kakken dat kickazz alles kwam vragen, lekkere profile maker dan of wat..

houd op babbelend hier en geef ons sommige nieuwe profielen :p

houd op babbelend hier en geef ons sommige nieuwe profielen :p

Ok tony montana, als ik tijd heb na het raiden etc en studie dan zal ik wel weer kijken om me andere profielen te updaten!

mja en een grind profiel is kwa opzet bijna altijd het zelfde, op de hotspots na en lvl :D.

Ik gebruik altijd me default layout er voor met nieuwen hotspot er in.

dat is het altijd, questing on the other hand is heel wat nieuws, moet nog hoop daarin bekijken maar goed grinding profiles zijn leuker om te maken^^

nadat Cata bevrijdt is mijn wow van het handspel tijd onder 2 uren

dat is het altijd, questing on the other hand is heel wat nieuws, moet nog hoop daarin bekijken maar goed grinding profiles zijn leuker om te maken^^

Ik heb toch liever mooie questing profiles, ik grind enkel een stukje bv om een lvl up te komen als dat nodig is. Echter goede questing profiles maken is wel een werkje idd, maar geniet wel mijn voorkeur met lvlen.

Back