Afrikaans en Nederlands loop nie sover uiteen. Wat ander letters maar die woorde is aardig gelyk. En andersins, dan het ons nog altyd hulpmiddels om uit te vind wat daar aan die hand isDis interesant, ek kan meeste van die Nederlands verstaan. Maar kan julle Afrikaans verstaan?![]()
Ehrm, Kick heeft een donatiebutton in zijn signature staan (dus elke post staat het erbij). En als jij het niet mag....wat een zielig gedrag dat je niet eens een donation button mag hebben in een blog met wat text voor support van maken van profielen....alles wordt meteen gesloten...
Yup, weinig probleem met Afrikaans. Schijnbaar (volgens mensen die er geweest zijn) klinkt het nogal als ons Brabants dialect.Dis interesant, ek kan meeste van die Nederlands verstaan. Maar kan julle Afrikaans verstaan?![]()
Dan zet je het toch gewoon in je Signature? Heb ik ook gedaan, nooit last van gehad.precies, ik had gewoon een blog aan gemaakt met dat ik dus morgen jarig ben en voor de grap gewoon donatie button erbij gedaan, wie weet geeft iemand wel wat toch? ik zelf spaar namelijk voor laptop als ik op stage ga(januari/februari) en als mensen daar aan mee helpen is het altijd mooi mee genomen! maar goed kennelijk is dat advertising volgens bossland! maar kickazz mag altijd over onzin posten zoals first of signature buttons hebben! oleee...
dus wat doen we dan? idd je eigen website online gooien met al je profielen betaald!
eerlijk, ik vindt zijn profielen shit.
Vroeger was ik wel dergelijk 1 van de betere profiel makers, alleen ben ik daarna op inactief gegaan. Kennlijk heeft hij toen zoveel profielen gemaakt, en mee bepaald aan behaviours dat mensen hem nu een profile god vinden ofzo.... vindt het gewoon stom hoeveel mensen er nou achter hem aan lopen.
Als er iets is wat ik kan doen om dat aan te moedigen, laat het wetendaarom is mijn volgende goal, zorgen dat mijn profielen op het forum flawless zijn en werken naar behoren, en mensen zoeken dan vanzelf meer of klikken op mijn signature.(dat is de hoop natuurlijk!)
Ik had een naam, en dat is het lullige, even uit beeld is meteen vergeten.
Zelf vindt ik het ook vrij onnodige om overal onzin te posten om weer wat bekend te worden, dus zal het echt van me profielen moeten komen.
je begreep de hint al? iddEn daar gaan we weer
Zal ik weer al mijn 'oude' farm profielen nakijken of ze nog actueel zijn en werken?
Ik ga eens beginnen met de logout @ level of @tijd. Mag niet zo heel erg lastig zijn eerlijk gezegd.
De decline: Je kunt in WoW zelf aangeven dat je automatisch trade en guild invite wilt declinen. Ik weet niet of dat met Duel ook zo is maar daar ga ik, eerlijk gezegd, wel van uit. Ik ga eens kijken of/hoe dat in een plugin te doen is.
Ik ben nogsteeds aan het proberen dit allemaal in ??n plugin te doen. Ik wordt een beetje ziek van die dertig plugins die ik op het moment heb terwijl de meesten heel algemeen ?n heel klein zijn. Het wordt tijd om dat allemaal eens te consolideren in 1 plugin (zoiets als Talented en EquipMe zou makkelijk in ??n plugin kunnen bijvoorbeeld).
thanks your a star^^Spreek je wel als het zover is.
Waarschijnlijk kan ik er vannacht wat aan werken tussen het voeren van de pups door.
Pakketje outland profielen wat ik dan ga nakijken en wat andere die ik in de tussentijd voor eigen gebruik had gemaakt.