panYama
Community Developer
Free profiles zouden gewoon nog moeten bestaan vind ik zo, niet alles kan paid. Ik wil daarom graag dat SVN leren zodat ik 1 thread kan maken en daarin een volledig overview heb van mijn werk ipv alle losse threads die ik voorheen had(DRAMA).Ik zal hierbij wel om donaties vragen, voormij niet perse voor het gemaakte werk of tijd want eerlijk is eerlijk ik vind het leuk om profielen te schrijven en zelfs fouten te maken om die dan weer op te lossen. Deze donaties, zoals in mijn sig staat zullen dienen voor mijn operatie.Wel heb ik paid profiles maar deze zijn geschreven om accounts meer safety te bieden, en is meer aandacht besteed aan het minder vast lopen en tegen komen van problemen. Ook hier moet ik nog een hoop in bijwerken gezien mijn absentie van afgelopen jaar.Ja, het is niet meer zo gezellig als vroeger. Free profielen of routines zijn zeldzaam en echt bereidheid om mensen te helpen is er niet meer.Zal eerlijk zijn ik word zelf aardig ziek van de nutteloze vragen, aangezien er nogal wat mensen niet goed zoeken etc. Keerpunt is dan weer dat ik vroeger er ook niet zoveel vanaf wist![]()