Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
ja agh ja beta's he, en de stable version is nou ook niet bepaald denderend.
met hb 1 heb ik mijn hunter gewoon 4 dagen laten levelen terwijl ik 4 dagen vakantie had, hij had food alles repairs alles was geregeld en hoefde er geen minuut naar om te kijken, ik keek alleen op mijn armory op iphone om te zien welke lvl hij was, en toen ik terug was was hij lvl 68
alle jesus, ik heb um gister us ff aan laten staan. Warlock van level 23, is van half 1 snachts tot 4 uur (crash) in het totaal 55 keer dood gegaan. Dit gaat echt nergens over >< zal maar us aan een eigen leveling profiel beginnen want level 20->30 geeft altijd gezeik.
Ach iedereen is wel een beetje bang gebanned te worden maar het gaat vaker goed dan fout. Als je veel om je aacount geeft moet je het gewoon niet doen. Verstand van scripten is niet bijzonder nodig. Gezond verstand en logisch nadenken wel.
lekker die hitte gold, ik ben pik donker(was al getint!) maar heerlijk en lekker plakweer is het weer eens in nederland en dan nog eens dat die robbe even een balletje erin schiet mooi toch
paul de octopus, voorspelt toch werkelijk anders...
eerlijk gezegd voel ik me ook een beetje slecht bij de finale dus ik denk dat het net 1-0 of 2-1 wordt voor spanje.
zo niet dan spring ik uit me naad, eet ik een dode muis, harpoon ik een vis uit m'n vijver, en ga ik 20 rondjes rond mijn stad rennen, en morgen meteen op vakantie!
Heeft er al iemand een oplossing voor de vendor bug gevonden? Mijn char gaat met geen mogelijkheid naar de vendor. Heb herb+mining+looting uitgezet voor nu, maar dat is niet echt een goede oplossing =/