What's new
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Visit Resources
  • Visit Downloads
  • Visit Portal
RebornBuddy Forums

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

The Danish Topic

Troede sku ikke der var en dansk topic! Love til os danskere! svar p? de 2 sp?rgsm?l: PvE og Vestfyen.
S? har jeg osse et sp?rgsm?l til alle med GB: Sys I at det er det v?rd at k?be GB lifetime? jeg overvejer det st?rkt! :)
Og er jeg den eneste der sys det er cool at Tony kan bruge google overs?tter og skrive hej p? vores topic? :D AWESOME :D

LOL MARTIN VIDSTE BARE DU BRUGTE BOT SIDEN DU HAVDE S? MANGE G !!!! LOOOOOL Etosch! :b

Det v?rste du kunne g?re var at sige at det var dit rigtige navn, ingen ville have vidst det var det rigtige hvis du intet havde sagt, s? kunne det lige s? godt v?re et fake alias :)

Dum nok til at lokke en kegle i f?lden og f? ham til at afsl?re at det er hans rigtige navn ^^

S? m? jeg vel ogs? vinke med flaget herinde... :)

Og hvor mange martins har vi i danmark? Der vil ikke ske noget som helst.

ah come on der er ingen problemer med at sige hvad man hedder hell dav jeg er rasmus :) se ingen fare

Last edited:
godaften alle :) fra K?benhavn her. og jeg hedder ... t?r jeg , hmm nej jeg vil ikke d? men meen.. hmm fuck it, philip er navnet. plz don`t kill me ;)

Back