What's new
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Visit Resources
  • Visit Downloads
  • Visit Portal

I need your tips!

o7Garrosh

New Member
Reaction score
2
Hey there,

Hope you're doing fine. Personally I'm getting used to HB, running it for a couple of days.
This is my first experience with World of Warcraft and first exeprience with HB.
I'm really trying hard to get the most useful informations from the froum, which I can use during my leveling phase, but it's tuff.
At this moment, I'm leveling a warrior, 14h played and level 32 with 34 gold.
I'm running Kick's profile, which is working like a charm (for now), and the work done with this profile is absolutly stunning.
No RAF/Heirlooms bonuses.

How can I improve my leveling phase experience ?
Leveling faster?
More gold?
Better routine? (Singular not that good)
Do you have any tips, as experimented players that you are?

I'm not used to ask help but this community looks great.

Thanks guys, peniskiss from France!

Salut !
et bien tu te débrouilles pas mal ))
fait attention a ne pas "quester" trop longtemps, fait des break et supervise ton bot pour éviter les mauvaises surprises....telles que des wisp auquel tu ne réponds pas, des blocages sur des obstacles...etc etc
essaye de faire quelques donjons aléatoires...
Pour le moment comme tu n'as pas de stuff héritage tu ne peux pas lvl plus rapidement, quand tu atteindras le lvl90 tu devrais avoir amasser environ 13k gold mais il faudra que tu en dépenses pour les compétences pour voler ))
Pour pex singular est suffisant, plus tard tu pourras opter pour le cr de Tuanha ou d'autres que tu trouveras dans le partie combat routine en fonction de ton affinité PVP ou PVE (ou les deux)

Sinon tu as fait le bon choix pour ce bot, tu peux tout faire (up métier, quetes, dj et raid, ...) et la communauté est riche de conseil, de plugin et de profils...

bonne continuation !

well if you're completeley new to WoW itself there is a lot to tell, but for botting a few short tips from my side:

the quickest way to level would be if you turn the loot off, but if you ain't got any currency on that server I wouldn't recommend that on your first character.

The most gold you'll get through the auctionhouse:
get yourself an auctionhouse addon like Auctioneer,auctionator - let the addon scan the auctionhouse at least on a daily basis to get correct values(how much which item is worth on your server).
in addition to that you can check WoWuction - WoW Auction House Online Tool (select the server you're on to check the values of items)
I'd start off with selling cloth stacks, the ones between wool cloth up to netherweave cloth are probably the most valueable on most servers afaik.
But with transmogrification in WoW, the random green/blue BoE items you can get can reward you with sick amount of money in the auctionhouse and that's the point where you need the values from your auctionhouse addons and if they don't have data to the items you have to check wowuction.

general tips:
don't bot 24/7
if possible, bot while you're around the pc or able to somehow check on your bot
switch between botting characters, especially if you're botting in pvp zones and someone else noticed that you're a bot and is camping your bot.

Salut !
et bien tu te débrouilles pas mal ))
fait attention a ne pas "quester" trop longtemps, fait des break et supervise ton bot pour éviter les mauvaises surprises....telles que des wisp auquel tu ne réponds pas, des blocages sur des obstacles...etc etc
essaye de faire quelques donjons aléatoires...
Pour le moment comme tu n'as pas de stuff héritage tu ne peux pas lvl plus rapidement, quand tu atteindras le lvl90 tu devrais avoir amasser environ 13k gold mais il faudra que tu en dépenses pour les compétences pour voler ))
Pour pex singular est suffisant, plus tard tu pourras opter pour le cr de Tuanha ou d'autres que tu trouveras dans le partie combat routine en fonction de ton affinité PVP ou PVE (ou les deux)

Sinon tu as fait le bon choix pour ce bot, tu peux tout faire (up métier, quetes, dj et raid, ...) et la communauté est riche de conseil, de plugin et de profils...

bonne continuation !
C'est vrai que pour l'instant je fais que quester... Je fais très attention aux wisp/stuck en faisant des check up de temps en temps et en supervisant 50% du temps. Je découvre en même temps le jeu, les quêtes, les ambiances. Une sorte de streamlive que je contrôle et en HD :D J'ai pas fait de donjons pour l'instant, mais je compte m'y mettre.
Ok pour le stuff héritage, ça va m'être très utile sachant que je compte up plusieurs persos.
Ok pour singular, j'ai déjà jeté un oeil sur les routines de Tuanha :))
Ca serait cool de t'avoir sur Skype, t'es une vraie mine d'informations pour moi! (je compte pas t'harceler de questions non plus).
En tout cas j'ai eu raison de demander de l'aide,
MERCI!

@ Frek : Useful informations, kind of tips I expected :D
Thanks very much that will helps a lot

just-put-the-tip-in-see-how-it-feels.jpg

Back