What's new
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Visit Resources
  • Visit Downloads
  • Visit Portal
RebornBuddy Forums

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Bonjour , pouvez vous expliquer la marche a suivre pour que le BOT farme les donjon tous seul car il me dit ca :

"]: You're attempting to queue as tank to random LFG with real players. This is unsafe, dangerous and not supported but if you still wish to do this then you must enable 'Tank In Random Groups' setting under Advanced options.
[DungeonBuddy]: You're attempting to queue as tank to random LFG with real players. This is unsafe, dangerous and not supported but if you still wish to do this then you must enable 'Tank In Random Groups' setting under Advanced options."

Merci , gabzz

@gabzz Tu essai de lancer ton bot en recherche de groupe. Essai d'utiliser un profil ;)

Sinon les gars, bcp sont surpris qu'un mec file une info pour farm des golds mais si ont s'attarde un peu sur le fofo FR et qu'on le compare à l'anglais tu constates vite qu'on est pas une communauté partageuse ;)

et tu aurais un profils a me conceiller stp ? Ca fait 5ans que j'use honnorbuddy mais je faite que les BG et gaterbuddy et encore mais je sais que on peux faire beaucoup de chose avec

comment tu fait pour lancer juste le perso dans le donjon ? tous seul

Back