neeeo
New Member
- Reaction score
- 1
Hi,
is something like an internal Relogger (Plugin as example) planned by Bossland, Hawker & Team ?
Because it seems, that Blizzard is controlling the online times from users, i would like to have an option to increase security for "Bot x till y minutes", than do "a till b minutes pause" (logout, close wow), after random pause time relog (start wow, login, start bot) and so on.
thanks very very much
Neeeo
================================
Hi,
ich vermisse einen hauseigenen HB Relogger f?r WoW.
ist da schon etwas in Planung ?
Was klasse w?re, w?re eine M?glichkeit flexible Bot und Pausenzeiten festzulegen, die random ausgew?hlt werden, um die Sicherheit zu erh?hen.
Als Beispiel:
Botte x - y Minuten (random ausgew?hlt)
Schlie?e WoW und mache a - b Minuten Pause.
Danach wieder WoW starten, einloggen, und weiter botten.
W?de mich sehr ?ber ne Antwort hier freuen.
Thx
Neeeo
is something like an internal Relogger (Plugin as example) planned by Bossland, Hawker & Team ?
Because it seems, that Blizzard is controlling the online times from users, i would like to have an option to increase security for "Bot x till y minutes", than do "a till b minutes pause" (logout, close wow), after random pause time relog (start wow, login, start bot) and so on.
thanks very very much
Neeeo
================================
Hi,
ich vermisse einen hauseigenen HB Relogger f?r WoW.
ist da schon etwas in Planung ?
Was klasse w?re, w?re eine M?glichkeit flexible Bot und Pausenzeiten festzulegen, die random ausgew?hlt werden, um die Sicherheit zu erh?hen.
Als Beispiel:
Botte x - y Minuten (random ausgew?hlt)
Schlie?e WoW und mache a - b Minuten Pause.
Danach wieder WoW starten, einloggen, und weiter botten.
W?de mich sehr ?ber ne Antwort hier freuen.
Thx
Neeeo
Last edited: