What's new
  • Visit Rebornbuddy
  • Visit Panda Profiles
  • Visit LLamamMagic
  • Visit Resources
  • Visit Downloads
  • Visit Portal
RebornBuddy Forums

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Suche wenn der in ?sterreich (Vorarlberg)(oder Schweiz) Grenz n?he Kommt !!!!!

velibor

New Member
Hallo Liebe HonorBuddy Fans ^^ (User)

Ich suche jemanden der aus dem raum Vorarlberg bzw schweiz Grenz n?he kommt und sich mit Honorbuddy RICHTIG gut auskennt .
Ich habe da soviele Fragen das es L?cherlich w?hre alles hier reinzuschreiben ,...
Ich benutze den Bot nun 4 Monate und es L?uft aber end so wie ich es Gerne H?tte ^^.
Daher w?hre ich froh wenn sich einer aus der N?he Melden w?rde der mir da mal paar stunden seiner zeit Opfern kann.

Ps: suche auch einen Bot account fals wer was wei? Bitte bei mir Melden .

Danke euch . M?ge Elune mit euch Sein ,..... ^^

Belohnung: Ei? kaltes Bier und Grillen ;)

grillen um die jahreszeit? da solltest ihn eher zu einem k?sefondue in einer gem?tlichen bergh?tte einladen.

K?seFondue Geht nat?rlich auch ,...
Obwohl ich um jede Jahreszeit Grille bzw. Smoke ^^

you have a specific german zone, outside that zone please post in english (even if its copy paste from translator) so other's (like me) can understand :)

Hello Love Honorbuddy fans ^ ^ (User)

I look for someone who comes from the space Vorarlberg or near Switzerland border and is well versed with Honorbuddy CORRECT.
I've got so many questions that it W?hre Ridiculous reinzuschreiben everything here ...
I use the bot is now 4 months and it runs but end as I Had happy ^ ^.
So I W?hre glad when one of the neighborhood, the Report would be me because some times for hours at the time victims.

Ps: also a bot account fals who knows what I look for in Please Log.

Thank you. May Elune being with you, ..... ^ ^

Reward: EISS cold beer and grilling

Grenzn?he = relativ ... sag mal vlbg aber hab HB nun seit nem halben Monat ,.. also sry kann dir net weiterhelfen.

Back